خبرگزاری جوان، یورشﻫﺎ را سازمان ﻣﻰدهد

          خبرهای دریافت شده، از نقش خبرگزاریﻫﺎی نزدیک به محمود احمدﻯنژاد و رهبر جمهوری اﺳﻠﺎمی در هجوم نیروهای لباﺱشخصی به محل سکونت مهدی کروبی حکایت دارد. به گزارش بانگ سبز آزادی، روزنامهٔ جوان و خبرگزاری رجا از هفتهٔ گذشته با هماهنگﺳﺎزی نیروهای مقاومت بسیج، در یورشﻫﺎی سازمانﻳﺎفته به خانهٔ مهدی کروبی همکاری داشته و بخش رسانهﺍی و خبرسازی این دسته از عملیّات را به دوش گرفتهﺍند. هستهٔ مرکزی این دو رسانه نیز عبارتند از:

               ١. سیّد نظامﺍلدین موسوی ( مدیر مسئول خبرگزاری جوان، عضو گروه انصار حزب الله )
               ٢. میثم نیلی احمدآبادی ( مدیر مسئول رجانیوز، مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت کار و امور اجتماعی )
               ٣. مقداد نیلی احمدآبادی ( سردبیر رجانیوز، سردبیر روزنامهٔ ایران، داماد سیّد ابراهیم رئیسی )

          سیّد نظامﺍلدین موسوی که همکاری با روزنامهٔ کیهان، خبرگزاری جمهوری اﺳﻠﺎمی (IRNA) و خبرگزاری فارس را در کارنامهٔ خود دارد، عضو گروه انصار حزب الله ﻣﻰباشد و در سالﻫﺎی ١٣٧٦ تا ١٣٨٤، اقدامات خرابکارانهٔ بسیاری را علیه سیّد محمّد خاتمی ترتیب داده است. مقداد نیلی احمدآبادی نیز داماد سیّد ابراهیم رئیسی (معاون نخست قوهٔ قضائیه) و از خویشاوندان سیّد احمد علمﺍلهدی (خطیب جمعهٔ مشهد) ﻣﻰباشد و همراه برادر خود، میثم نیلی احمدﺁبادی، مافیای رسانهﺍی رجانیوز را مدیریت ﻣﻰکند.

          حملهٔ نیروهای لباﺱشخصی به منزل مهدی کروبی، از آغاز هفته تا کنون ادامه یافته و آرامش را در منطقهٔ فرمانیه بر هم زده است. شب گذشته، نیروهای آشوﺏگر جمهوری اﺳﻠﺎمی درب ساختمان محل سکونت مهدی کروبی را به آتش کشیدند و شماری از محافظان ایشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در این میان، سرتیم محافظان مهدی کروبی به دلیل شدّت جراحات به بیمارستان منتقل شد. خبرگزاریﻫﺎی وابسته، این نیروها را «دانشجویان خودجوش و خانوادهﻫﺎی شهدا» خواندهﺍند.

0 دیدگاه:

ارسال یک نظر